Overleden - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu Overleden - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu

Overleden

Door: Harmen Duitman

Blijf op de hoogte en volg Harmen

01 Juni 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

In de afgelopen weken heb ik jullie verteld over de oma die we hadden bezocht en haar dochter die in het ziekenhuis lag. Vorige week hoorde we dat de dochter uit het ziekenhuis kwam. De artsen konden eigenlijk niets meer doen voor haar en daarom kon ze naar huis. Nog steeds erg ziek was ze thuis. Afgelopen zondag morgen hoorde ik in de kerk dat de vrouw is overleden. Weer een gezin, waarbij de kinderen geen ouders meer hebben en moeten worden opgevangen door familie die daar eigenlijk geen mogelijkheden voor hebben.

• 01 Juni 2007 - 13:07

De Terlouwtjes:

Poeh hé that's live in JB.
    Wel heel confronterend zeg om dit zo mee te maken. Sterkte !

• 02 Juni 2007 - 06:03

Annemieke:

Hoi Harmen,
    Ja dat is dan wel heel erg he zulke dingen. Hopelijk kennen ze Jezus en mogen ze weten dat Hij hun troost zal geven.
    Doei Annemieke

• 07 Juni 2007 - 20:32

Sara:

Hoi Harmen,
    Maar weer eens op je site gekeken, foto's gezien en je belevenissen gelezen.Leuk hoor, om zo wat op de hoogte te blijven.
    Ik wens je, ook namens de rest, het allerbeste en Gods Zegen toe.

Groetjes, Sara