Nieuwe plannen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen

Door: Harmen Duitman

Blijf op de hoogte en volg Harmen

08 September 2007 | Nederland, Utrecht

Een ruime maand geleden kwam ik weer terug in Nederland. Heel augustus lag nog voor me... Nu is het vrije leven voorbij en is er heel wat veranderd in deze korte tijd.

Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik een niet al te grote cultuurshock heb gehad. Het wennen in Nederland heb ik in alle rust kunnen aanpakken. Lekker een maand vrij op mn kamer in Utrecht. Lekker de tijd om terug te kijken, mensen te ontmoeten en... ja en ook zijn er nieuwe plannen gemaakt.

In Zuid-Afrika ben ik al serieus gaan nadenken om terug te komen op het project voor een langere tijd. In Nederland vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats en kan ik vol vertrouwen zeggen: "Ik ga terug naar Jeffrey's Bay!". Ik was daar erg op mijn plaats en het project heeft mijn hart veroverd. Ik ga graag terug om daar weer te gaan dienen. Ik zal vanaf februari 2008 tot februari 2009 terug gaan. Wat mijn werkzaamheden nog meer gaan inhouden naast praktische en bouwkundige hulp, krijgen jullie nog wel te horen.

Tot die tijd vul ik mijn tijd met een baan die ik heb gekregen. Ik voel me erg gezegend dat ik van september t/m januari weer bij mijn afstudeerbedrijf terrecht kan. Naast het geld verdienen moet ik alle verdere voorbereidingen gaan treffen zoals visum en Thuis Front Commissie.

Een jaar naar Zuid-Afrika is niet niks, maar ik zie er heel erg naar uit!

  • 08 September 2007 - 20:13

    Dineke:

    t doe ik hier eigenlijik te tikekn nog

  • 08 September 2007 - 22:52

    Hester:

    Wow, Harmen, wat ontzettend gaaf voor je!
    Echt super dat je deze beslissing hebt kunnen en mogen nemen. Ik ben blij dat je zo enthousiast bent!
    Succes met alles en wie weet tot ziens in Utrecht...
    xHester

  • 14 September 2007 - 06:21

    Annemieke:

    Heej Harmen,
    Nog een paar maanden en je bent weer hier!!!!! Gezellig hoor. Is het leuk op je werk en kan je je er een beetje vermaken? Nou heej lekker weekend en de groeten.
    Doei

  • 19 September 2007 - 13:35

    Lisanne:

    Hej Harmen,

    Echt zo vet man. Ik heb je natuurlijk al gesproken maar ik vind het echt kei gaaf. We moeten eens ff afspreken!

    Blessings Lisanne

  • 19 September 2007 - 16:55

    Martine:

    Wow, echt super gaaf voor je! Ik wens je Gods zegen toe, ook hier in Nederland. Misschien kom ik je nog eens tegen in Utrecht, zou leuk zijn! In Zijn Liefde, Martine

  • 19 September 2007 - 20:07

    Willeke:

    Hey Harmen,
    alweer een tijdje terug...bevalt het? Wat leuk om te lezen dat je nu definitief besloten hebt terug te gaan. Veel succes en zegen bij de voorbereidingen!

    Willeke

  • 25 September 2007 - 15:18

    Jacqueline:

    Hey Harmen, hoe is het? Grootse plannen lees ik! Super zeg! Theo en ik zouden ook zo terug gaan naar J-Bay! Succes met al je voorbereidingen! Zien we je een keertje in de East Coast?
    Groetjes Jac.

  • 28 September 2007 - 06:38

    Inge:

    Wiehooeee...! Tof dat je terug gaat :)
    Baie goed.

    Be blessed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2008

www.harmengeralda.nl

08 September 2007

Nieuwe plannen

06 Augustus 2007

Bij die Huis

27 Juli 2007

Afscheid en vluchten

25 Juli 2007

De laatste loodjes
Harmen

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 25340

Voorgaande reizen:

05 Maart 2007 - 06 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: