Bij die Huis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu Bij die Huis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu

Bij die Huis

Door: Harmen Duitman

Blijf op de hoogte en volg Harmen

06 Augustus 2007 | Nederland, Hilversum

Afgelopen woensdag was het dan zover, na 20 uur vliegen/reizen was ik weer in Nederland. Dezelfde kriebels die ik had om naar Zuid Afrika te gaan had ik nu ook weer. Het voelde weer als iets heel spannends om aan dit nieuwe avontuur te beginnen.

De dagen voor vertrek in Jeffrey's Bay heb ik veel afscheid genomen. Ik ben bij het hele project langs geweest en ook bij andere mensen die ik daar heb leren kennen. ik besefte hoeveel contacten ik heb gemaakt in deze vijf maanden. Ook was het besef er hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van de echte vrienden die ik heb gemaakt.

Ik ben eigenlijk tot het laatste moment op het project geweest om daar de bijzondere tijd goed af te sluiten.

Nu is de tijd in Nederland aangebroken. Ik moet best weer wennen aan alles. En daarbij mis ik de tijd in Jeffrey's Bay. Verder is het goed om iedereen hier weer te ontmoeten en alles op een rijtje te zetten. Er moeten veel keuzes gemaakt worden voor de komende maanden en dat zorgt wel eens voor kopzorgen. Daarbij mogen we weer vertrouwen op onze Hemelse Vader.

Vanaf vandaag ga ik ook weer in Utrecht wonen en daar mijn oude kamer weer innemen... Dat wordt vast weer genieten!

Ik zie er naar uit om alle Nederlanders weer te ontmoeten. En voor mij vrienden in ZA: Jullie zijn toppie en ga zo door!!

  • 06 Augustus 2007 - 12:15

    Hester:

    Heeej Harmen!
    Goed dat je weer veilig thuis bent!
    Veel succes in ieder geval met acclimatiseren. Het zal waarschijnlijk niet zonder slag of stoot gaan, maar 'alles sal reg kom'.
    Het was leuk om via deze site bij te kunnen houden hoe het allemaal verliep in J'Bay :) Uiteindelijk is het toch weer onwijs snel gegaan he?
    Nou, groetjes en 'n drukkie vanuit Roemenie,
    Hester

  • 06 Augustus 2007 - 22:57

    Thimo:

    Hoi Harmen,

    Welkom terug in Holland! Ik kan me heel goed voorstellen dat het wennen is om hier weer te zijn.
    Doe maar heel rustig aan en neem vooral de tijd voor alle beslissingen die je moet gaan nemen. Hopelijk tot snel!

    Groet, - ook van Han - Thimo

  • 14 Augustus 2007 - 06:10

    Annemieke:

    Heej Harmen by die huisss.
    Nou wel gek hoor dat je weer in Nederland bent. gisteren zijn we weer even warme chocomel wezen brengen bij bulalany.
    Nou doei

  • 16 Augustus 2007 - 17:03

    Martine:

    Je bent al weer terug... wauw dat ging snel. Ik hoop dat je er van hebt genoten en ik wil je wel weer eens spreken.

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2008

www.harmengeralda.nl

08 September 2007

Nieuwe plannen

06 Augustus 2007

Bij die Huis

27 Juli 2007

Afscheid en vluchten

25 Juli 2007

De laatste loodjes
Harmen

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 25343

Voorgaande reizen:

05 Maart 2007 - 06 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: