Afscheid en vluchten - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu Afscheid en vluchten - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Harmen Duitman - WaarBenJij.nu

Afscheid en vluchten

Door: Harmen Duitman

Blijf op de hoogte en volg Harmen

27 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

De dagen van mijn verblijf in Zuid-Afrika zijn opeens nog maar op een hand te tellen. Het afscheid nemen komt dicht bij en dat komt dan ook nog eens hard aan. Een plek verlaten waar ik zoveel mensen heb leren kennen en waar ik zoveel bijzondere dingen heb meegemaakt is best moeilijk. Ik ga Jeffrey's Bay en Victory 4 All missen.
Vandaag is in een team meating afscheid genomen, morgen een afscheidsfeestje..tja het wordt allemaal echt officieel nu.

De laatste dagen zijn hier nog lekker druk: twee nederlandse groepen die lekker aan het klussen zijn hier en daar, zondag een groot muziek festival bij Victory 4 All en dan nog van allemaal mensen afscheid nemen. Ik geniet dus nog even met af en toen een traan.

De keerzijde van het verhaal is dat ik weer naar NL ga en daar vrienden en familie kan ontmoeten. Na vijf maanden heb ik daar wel weer zin in. En natuurlijk een lekkere gevulde koek, pain d'bologne van de AH of drop zal er dan wel weer in gaan.

Aanstaande woensdag 1 augustus is het zover. Om 13.50 zet ik weer voet op Nederlandse bodem, genaamd Schiphol! Het vluchtnummer van London naar NL is: BA0434.

Wie weet zie ik jullie in Amsterdam, Hilversum of Utrecht of waar dan ook.

Groeten Harmen

  • 28 Juli 2007 - 10:24

    De Terlouwtjes:

    He kerel,

    We wensen je nog een fijn weekend en een hele goede terugreis. En af en toe een traan is juist goed want God heeft emoties gegeven omdat we geen robotjes zijn en afscheid nemen niet fijn is en.... Hij gaat met je mee en dan komt het goed!!

    Liefs van ons

  • 30 Juli 2007 - 08:21

    Annemieke:

    Snik snik, ja Harmen morgen vlieg je echt weg naar Nederland. We zullen je missen en hopelijk heb je een goede tijd weer in Nederland.
    Doei Annemieke

  • 30 Juli 2007 - 11:44

    Anja:

    Hey Harmen,
    Ik ken je wel niet persoonlijk, maar heb veel over je gehoord van Annemieke.
    Ik heb ook wel ff gelachen om het maffe filmpje wat de meiden voor je gemaakt hebben.
    Wij lopen elkaar net mis, maar wie weet zie ik je nog eens een keer in Zuid-Afrika.
    Groetjes Anja

  • 31 Juli 2007 - 08:50

    Lisanne:

    Hey Harmen,

    Ik zit nu in Zuid Afrika en ik lees je verhaal. Zal wel weer even wennen zijn als je straks in Nederland bent. Wij komen morgen in Jeffery's bay. Ik ga kijken of ik nog iets kan zien van wat je daar allemaal gedaan hebt. Ik hoop dat het lukt maar we zijn er maar heel kort. We zullen het zien. Iig is het hier super gaaf en Afrika is een heel indrukwekkend land. Suc6 met landen back to reality! ;-)
    Spreek je als ik terug ben.

    Groetjes Lisanne + fam. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2008

www.harmengeralda.nl

08 September 2007

Nieuwe plannen

06 Augustus 2007

Bij die Huis

27 Juli 2007

Afscheid en vluchten

25 Juli 2007

De laatste loodjes
Harmen

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 25341

Voorgaande reizen:

05 Maart 2007 - 06 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: